You are currently viewing איך לתקן גג רעפים דולף

איך לתקן גג רעפים דולף

רעפים דולפים עלולים לגרום לנזק חמור לביתכם, לכן חשוב לטפל בכל בעיה בהקדם האפשרי. להלן כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי לתקן רעפים שדולפים:

זהה את מקור הדליפה. השלב הראשון בתיקון גג דולף הוא זיהוי מקור הנזילה. לעתים קרובות זה יכול להיות קשה, שכן מים יכולים לעבור דרך הגג ולתוך הבית שלך בדרכים בלתי צפויות. כדי לעזור באיתור מיקום הנזילה, נסה לעקוב אחר שביל המים בזמן שהוא נודד מהגג לתוך הבית שלך. כדאי גם לשקול להזמין גגן מקצועי שיעזור לזהות את מקור הנזילה.

תקן או החלף את האריחים הפגומים.

לאחר שזיהיתם את מקור הנזילה, השלב הבא הוא תיקון או החלפה של האריחים הפגומים. אם האריחים פשוט סדוקים או שבורים קלות, ייתכן שתוכל לתקן אותם עם צמנט או כמו שאנחנו מכירים אותו מלט ייחודי או לחילופין חומר איטום אחר. עם זאת, אם האריחים פגומים קשות או חסרים, יהיה עליך להחליף אותם. כדי להחליף אריח, תצטרך להסיר את האריח הישן ולהתקין חדש במקומו.

בדוק את תעלות הניקוז.

תעלת ניקוז היא פס המתכת המשמש לאיטום החיבורים בין חלקים שונים של הגג שלך, כמו המקום שבו הגג פוגש את הקירות או הארובה. אם תעלות הניקוז פגומות או חסרות, זה יכול לאפשר למים לדלוף לתוך הבית שלך. כדי לבדוק את תעלות הניקוז, חפש סימנים גלויים של נזק, כגון חלודה או איטום רופף. אם התעלה פגומה , תצטרך לתקן או להחליף אותה כדי לעצור את הדליפה.

בדוק את המרזבים.

מרזבים סתומים או פגומים עלולים לגרום לבריחת מים על הגג שלך, מה שעלול להוביל לנזילות. כדי לבדוק את המרזבים שלך, חפש סימני נזק גלויים, כגון חורים או חלודה. כדאי גם לבדוק אם יש פסולת שעלולה לחסום את זרימת המים, כגון עלים או זרדים. אם אתה מוצא בעיות כלשהן עם המרזבים שלך, תצטרך לנקות או לתקן אותם כדי למנוע נזילות נוספות.

בדוק אם יש מקורות פוטנציאליים אחרים לדליפות.

בנוסף לרעפים, תעלות הניקוז והמרזבים, ישנם מקורות פוטנציאליים נוספים לנזילות שכדאי לבדוק. אלה עשויים לכלול את הארובה, נקודות שונות כמו דודי שמש שיושבים על הגג, ועוד אלמנטים נוספים כמו חלונות הגג וצינורות האוורור. אם אתה מוצא בעיות כלשהן באזורים אלה, תצטרך לתקן או להחליף אותם כדי לעצור את הדליפה.

על ידי ביצוע שלבים אלו, תוכלו לתקן גג דולף ולמנוע נזק נוסף לביתכם. חשוב לבדוק באופן קבוע ולתחזק את הגג שלך כדי למנוע נזילות ובעיות אחרות. אם אתם לא מנוסים בתיקון הגג שלכם, מומלץ להזמין איש מקצוע שיבצע עבורכם את העבודה. גגן מקצועי יוכל לזהות ולתקן כל בעיה בגג שלכם ולעזור להבטיח חורף שקט מדאגות.

כתיבת תגובה