בניית גגות רעפים

חברת פרויקטים בסגול מתייחסת ברצינות רבה לנושא גג הרעפים: תכנון נכון, ביצוע והקפדה תמיד על תקנים מחמירים של עבודה איכותית ושימוש במוצרים המתקדמים ביותר.

לצערנו, תחום בניית הגגות הינו תחום פרוץ ולעתים מופקד בידיים הלא נכונות. 
כך, עקב חוסר הבנת החשיבות הרבה בבנייה נכונה של הגג, נוצרת בעיה אמיתית המחייבת הוצאה נוספת של תיקן או בניה מחודשת של הגג בתוך מספר שנים.

חברת פרויקטים בסגול בונה גגות רעפים בסטנדרטים אחרים מהנהוגים בשוק ומשתלבת בתכנון הגג כבר בשלבי תכנון הבית. אנו ממליצים ללקוחותינו אודות המבנה האופטימלי של הגג שלהם, כך שיוכלו לנצל את חללי הגג כשטחי מחייה נוספים. 
עניין זה חשוב ביותר משום שהוא מעלה את ערך הנכס ומבטיח חלל נוסף ואיכותי בו ניתן להשתמש למגורים או לאיחסון חפצים.

הבטחת חלל מגורים נוסף מתחת לגג מומלצת מאד משום שהביצוע אינו דורש קבלת אישורים ממחלקת התכנון והבניה של המועצה המקומית או ממנהל מקרקעי ישראל. 
היות ומדובר בחלל טבעי שנוצר עם בניית הגג אין צורך בקבלת אישור מכל גוף שהוא.

תכנון וביצוע נכון של בניית הגג מבטיחים חוזק מקסימלי גג הרעפים ללא צורך בחיזוקים, עקב לקיחה בחשבון של שיפועים ונקודות חיבור שעשויות להחליש את הגג.

כמו כן, התחשבות בנושאים נוספים כמו איוורור יעיל של הגג, ניקוז נכון של מים העשויים להצטבר בעונת הגשמים, ועוד – כל אלה מבטיחים לביתכם גג מושלם, הן מבחינה חיצונית – אסטטית, והן מבחינה פרקטית, בהיותו למעשה חלל מגורים נוסף ושימושי, והכל תוך הקפדה על שיטת עבודה מתקדמות וחומרים מודרניים. 

תהליך בניית הגג, ע"י חברת פרויקטים בסגול, הינו יעיל, מהיר ואינו מעכב את בניית הבית אלא משתלב בו, כך שלוח הזמנים של הפרויקט אינו נפגע.

לפרטים נוספים לגבי בניית גג רעפים וקביעת פגישת ייעוץ צלצלו 052-3066-366

בניית גגות רעפים