פרגולות: בנייה ותיקון

כאשר מתכננים את מראהו של הבית החדש, או את השדרוג והשיפוץ של הבית הישן, פרגולה מהווה לרוב פתרון פרקטי, יעיל ואסטטי.

הפרגולה, מעבר להיותה פתרון הצללה פרקטי ועמיד בפני פגעי מזג האויר, מהווה אלמנט עיצובי נפלא המשתלב כמעט בכל בית ומוסיף אסטטיקה, חום, אוירה משפחתית ויוקרה.

קיימים סוגי עץ רבים ולמעשה אינסוף אפשרויות עיצוב ושילוב הפרגולה במראה הבית הגינה או הגג, ונשאלת השאלה כיצד נשלב פרגולה בעיצוב הבית באופן הנכון ביותר?

חברת פרויקטים בסגול מעל ל-20 שנה מבצעים תכנון ובניית פרגולות מכל סוג ולכל מטרה. אנו משתמשים בשיטות העבודה המתקדמות ביותר הנשענות על ידע הנדסי רב (החברה מבצעת אף פרויקטים הדסיים מורכבים). על מנת להבטיח שהפרגולה תחזיק מעמד שנים רבות (למעשה כל עוד הבית עומד על תילו) אנו עושים שימוש בקורות פלדה הנמתחות מתחת לפרגולה ומשולבות באופן יציב במבנה הבית עצמו. קורות אלה אינן בולטות לעין משולבות מתחת לחלקי העץ הדקורטיביים של הפרגולה. 
  
כל פרגולה מתוכננת על-מנת ליצור את האפקט האסטטי והפרקטי (הצללה) המושלם, והחומרים נבחרים בקפידה: עץ אורן, עץ גושני או עץ אחר בהזמנות מיוחדות – לחברתנו נסיון רב בבנית הפרגולה המושלמת לכל בית, גינה או גג. 

תהליך העבודה הוא יעיל ומסודר, ומשתלב עם תכנון הבית החדש או השיפוץ. 
כמו כן חברתנו מבצעת גם עבודות תכנון ובניית פרגולות באופן פרטני (שלא כחלק מפרויקט גדול יותר).

בניית פרגולה נתפסת לעתים כעבודה פשוטה אך מומלץ שלא להפקיר עניין זה לבעלי מקצוע שאינם מומחים בכך! 
חברת פרויקטים בסגול מקפידה על תכנון קפדני של כל פרגולה תוך מתן דגש על הפרטים הקטנים ביותר, למשל שילוב הפרגולה בתנאי השטח ובעיצוב הכללי של הבית והנוף העכשווי והעתידי (שתילים שניטעו כיום ויצמחו בעתיד לעצים עבים וגבוהים – כיצד ישתלבו הם בפרגולה הנמצאת מעליהם? וכיו”ב).

תיקון פרגולות: 
מעבר לתכנון ובנייה של פרגולות חדשות, חברת פרויקטים בסגול מציעה עבודות תיקון ושיפוץ פרגולות מכל סוג: החל מחידוש, צביעה וציפוי פרגולות ישנות (והקניית מראה חדש ומרשים לפרגולה ולמעשה לכל הבית) ועד החלפת חלקי פרגולות ישנים עקב בלאי או נזק מצטבר.

לפרטים נוספים לגבי בנייה או תיקון פרגולה וקביעת פגישת ייעוץ צלצלו 052-3066-366

בניית פרגולות