רעף גג רעפים1-min
רעף גג רעפים-min

פרוייקטים בסגול נותנת שירותי תיקון גגות רעפים, החלפת רעפים, ניקוי מרזבים, הכנת גגות לחורף ועוד המון שירותים נוספים באזור השרון! כיום משרדנו ומחסננו יושבים בהוד השרון, כך אנו יכולים לתת מענה מהיר לתושבי השרון. לא פעם תושבים שונים מהוד השרון התקשרו בנוגע לתיקון גג רעפים נוזל, ואנו היינו שם עם מענה מהיר ומקצועי!

למה לבחור בחברה המתמחה בתיקון גגות רעפים באזור השרון?
איכות הגג שלכם חשובה ביותר, במקרים רבים של הזנחת הגג נוצרות נזילות הפוגעות משמעותית בבית במקרה של נזילה. ניקוי מרזבים, הכנת הגג לחורף, ובדיקה מקצועית יכולים למנוע את הפגיעה הזו. כאן המומחים שלנו בתיקון גגות רעפים באזור השרון נכנסים לתמונה! אנו נותנים מענה רחב מקצועי ומהיר באזור זה ונוכל למנוע פגיעות רבות בגג ובבית שלכם.

פרוייקטים בסגול נותנים כבר יותר מ- 30 שנות שירות באזור השרון, אנו מקפידים על סטנדרטים גבוהים, מתן שירות ברמה גבוה וכמובן תיקון מוצלח של גג הרעפים שלכם!

ערים וישובים באזור השרון בהם אנו נותנים שירות:

תיקון גגות רעפים בהרצליה

בהרצליה מגוון רחב של גגות רעפים מגגות ישנים מקום הרצליה ועד גגות רעפים חדשים. אנו מציעים שירותי תיקון גגות בהרצליה לכל סוגי הגגות. פרוייקטים בסגול מבצעת תיקונים לכל סוגי הגגות באזור השרון.

רוצים להמנע מגג דולף?

תיקון גגות רעפים פתח תקווה

תיקון גגות רעפים פתח תקווה

פתח תקווה אחת מהערים הגדולות באזור השרון, ובתוכה גגות רעפים רבים ושונים. כחלק בלתי נפרד ממענה לאבחון ותיקון גגות רעפים אנו נותנים מענה מלא בפתח תקווה!

רוצים להמנע מגג דולף?

תיקון גגות רעפים אבן יהודה

תיקון גגות רעפים אבן יהודה

אבן יהודה מלאה בגגות רעפים, משרדנו ומחסננו יושבים בהוד השרון רק כ- 20 דקות מאבן יהודה. אנו נותנים שירות תיקון גגות מהיר אמין ומקצועי באזור השרון.

רוצים להמנע מגג דולף?

תיקון גגות רעפים קדימה צורן

תיקון גגות רעפים קדימה צורן

בקדימה צורן בצענו עשרות תיקוני גגות רעפים, אזור השרון הוא אזור מרובה בבתים פרטיים, כך שבחורף ישנה עבודה רבה בתיקון הגגות התקולים, על ידי הכנת הגג לחורף חסכנו לעשרות משפחות בקדימה צורן הוצאות גדולות בימי החורף הישראלי.

רוצים להמנע מגג דולף?

תיקון גגות רעפרים רעננה

תיקון גגות רעפים ברעננה

רעננה הסמוכה להוד השרון מספקת תשתית רחבה לאזור השרון ובמקביל אזור מחייה טוב ונוח לתושבים. ברעננה בצענו תיקוני גגות רבים, תיקונים בגובה, החלפת רעפים, ניקוי מרזבים ועוד…

רוצים להמנע מגג דולף?

תיקון גגות רעפים הוד השרון

לא נוכל לספור את כמות הגגות אשר תקנו באזור השרון, ובפרט הוד השרון. תיקון הגגות כלל שלל רחב של שירותים, מניקוי המרזבים וסידור הגג לחורף עד להגדלת הגג וחידוש מרזבים. משרדנו ומחסננו ממוקמים בהוד השרון כך שהוד השרון היא הישוב המרכזי עבורנו בשרון.

רוצים להמנע מגג דולף?

תיקון גגות רעפים רמת השרון

רמת השרון מלאה בבתים עם רעף ישראלי ישן, רעף זה נשבר מהר וגורם לנזילות רבות, על ידי הכנת הגג לחורף ותיקון מהיר במקרה של נזילה עזרנו לבעלי בתים רבים ברמת השרון.

רוצים להמנע מגג דולף?

תיקון גגות רעפים ראש העין

תיקון גגות רעפים ראש העין

באזורים שונים בראש העין ישנם שכונות של בתים פרטיים בעלי גגות רעפים שונים. לפני החורף וכמובן במהלכו אנו מספקים שירותי תיקון גגות רחבים באזור השרון. הכנת גגות לחורף, ניקוי מרזבים, ועוד שירותים שונים אשר עוזרים לנו להבטיח את איטום הגג שלכם.

רוצים להמנע מגג דולף?

תיקון גגות רעפים תל מונד

איטום הגג הוא תהליך לא פשוט, על ידי נסיון רב אנו יודעים לקרוא את מעברי המים ותנועתם, לאחר האבחנה אנו מבצעים תיקון אשר נותן מענה על הבעיה ואוטם את הגג מפני החורף הישראלי. אנו נותנים מענה עיקרי באזור השרון כלל ובתל מונד בפרט.

רוצים להמנע מגג דולף?